Firkanttøfler str 34/35

Har laga firkanttøfler i ein farge. Trodde eg laga str 38. Heilt til dei hadde hatt ein omgang i vaskemskin på 40 grader.

Dette er itje fyste gång eg tar feil med tovingen.. Det er derfor eg alltid er så spent etter ein omgang i maskin.

Pyttsan… Bryr me oss. Neeeei. kan fort laga nogen nye ; ) Og itje trengte eg dei nå heller. Va barre noge eg hadde lyst og laga akkorat der og då.. Eg elske Firkanttøfler. Syns dei sitte så gått på foten.

Oppskriften  kan du finne HER

Eg har brukt Safir garn Og denne gang la eg opp 17masker på pinne 4

Etter monteringen hekla eg fastemasker rundt med et mørkegrønt  Safir garn.

Sydde hjertene på før toving.

Tusen takk til alle som er innom bloggen min. Imponerande tall . over 1000 forskjellige ip-adresser dei siste 7 dagene. Det er også  8192 sidevisninger dei siste 30 dager. Kanon bra.Takk,takk.

Eg starta denne bloggen i januar 2008. Bloggen min den har eg rett og slett laga for og finna ting igjen. Ting som eg tror eg har bruk for seinare.  Derfor er det masse kategorier og linker på høyre side. Håpe du også benytte deg av disse. Eg prøve også og legge ut linker eller info om hvor eg har funne oppskriftene til ting eg laga i innlegga, Ikke alt er det oppskrifter på. Ikke alt er lov og dele. Der prøve eg så gått eg kan. Henvise hvor eg har kjøpt oppskriften. Håpe også du kan ha litt nytte av dette.

Vil ønska deg ein fin kveld OG IGJEN TAKK FOR BESØKET..

Er du medlem på Facebook Har eg 2 album som er åpne for alle.

Knapper og ting for salg finne du her.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.237952099560719.58220.100000377913488

Ting eg har for salg finne du her

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.147699048586025.18574.100000377913488

    1. Det er grunnen til at eg ikkje vil tove noko, at det ikkje blir slik størrelse eller sånn som ein trudde. Hadde ikkje hatt nerver til det der eg. fine vart dei no da.

    2. De ble kjempeflote 🙂 Nydelige farger. Det er ikke alltid det blir som jeg planlegger når jeg skal tove tøflene. .. men som du sier; pyttpytt. Alltid noen som kan bruke det vi lager.. passer det ikke til den ene, så kanskje den andre 😉