Grå Prairie Boots str 38

Ennå et par Boots er laga. str 38. Denne gang har eg strikka dei i Nepal garn fra Drops. Ja..du vett det er 30 % på masse garn fra Drops ut mai. ; ))

Har brukt samme oppskrift som sist. Kjøpt   HER 

Denne gang har eg brukt 2 forskjellige knapper. Den eine sorten vises oppbretta og den andre nedbretta. Det går med 12 knapper per par.

Har du prøvd dette garnet du finner i denne butikken? Hjertegarn?   Tjohooo……

Eg har vunnet et nøste hjertegarn. Glede meg til pakken kommer. Ser spennande ut.

Ønske deg ei fortsatt strålande helg.

    1. Halloen min venn.Stilige boots igjen. Veldig tøft med knapper både når dei er nedbrettaogoppbretta :0). Dei var tøffe altså.ha ein fortsattfin helg og nyt finveret så lenge vi ahr det

    2. Heisann:) Knallfine boots du strikker,,og grattis med garnet du vant. Det garnet har jeg aldri prøvd. Så du får gi et hint når du har prøvd det ut:) Må du ha en superfin uke :))

    3. For noen nydelige tøfler, virkelig artige!
      Skulle gjerne hatt meg et par slike, tenk så fine de hadde vært i lys rosa med gule knapper!
      Ha en fin dag :o))

    4. enig med forrige kommentar her!! ville De sendt meg eit parr i posten? ;o) Hadde vært supert!

    5. Hei Tove K
      Jeg kan ikke dele dette mønster da det er Copyright.Men leser du i innlegget der det står trykk her. kommer du til linken hvor du kan kjøpe oppskriften. Der kan du velge om du vil ha den på engelsk eller dansk.