Rute “bobbletøfler”

Dette var ein artig måte og lage tykke tøfler på.

Ser du på bilde  (itje vardens beste fotograf nei )

Framsiden ser slik ut.

Legg opp 55 masker. farge 1.strikk 1pinne rett, så 5masker m.farge 1,og 5masker m,farge 2,fortsett ut pinnen,
Stram tråden godt på baksiden når du bytter farge [bobble effekt]

Eg la opp 55 masker. Brukte pinne nr 5,5 og Safirgarn. Strikke att og fram.( riller)

2 riller i hver rute.(4 omg) 10 ruter før eg felte til tå.

Disse blei ca str 25

Tykkere garn og pinner. Kan du fortsatt legge opp 55 masker og få voksen str

Her må du prøva deg fram.

Like du ikke og feste tråder. Då bør du bruke kun 2 farger : ))

He,he . Det tenkte eg jaffall når eg holdte på og feste tråder

Her er mine rute .” bobbletøfler”

Alle så kjenne meg Vett eg e ein stor fan av sjokolade. Mmmmmm…..

Fekk ein Kjempe fin oppmerksomhet her ein dag.

Fra Kraft Foods
. Dette må eg barre visa dokke.

ET KVIKK LUNSJ flis pledd  og 12  KVIKK LUNSJ sjokolader. Stålt som ein hane er eg eier av dette : ))

UT PÅ TUR ALDRIG SUR

Ønske dere alle ein fin,fin helg

Klem fra Ann Karin

    1. Desse var morsom. Veit ikkje om eg skønte heilt korleis du gjorde det, men dei var tøffe.
      Grattis med flott gave. Sjokolade er jo godt da. skal skeie ut i dag eg og, men det vert med gulrotkake tror eg. Ha ein fin søndag du og

    2. Så stilig!! Må si at kvikklunsj er en av favorittene mine, så den falt godt i smak, ja. Kjempesøte bobletøfler også. Tror kanskje det hadde gjort seg i dette huset også 🙂

    3. Her var det mange fine kvikklunsj inspirerte ting.Så fine bobbletøfler du har laget.De er nok gode og varme.

    4. Herlige tøfler og stilige “sjokoladearbeider”. Har strikket flere gryteklutpaprikaer i samme teknikk, men tøfler har det ikke blitt enda.