4 par sokkar

1. par er rullesokker i lys og  mørk lilla str 38

Silja garn

pinne nr 3

2.par  Skeive sokker.

Silja garn

pinne nr 3

Mønster er det Tone M som har laga. Tone har denne oppskriften på bloggen sin . Den kan du finne HER

3. par. Et par i str 24/25

Strikket i Viking sportsragg

4. og sista paret. Blei og skeive sokker.

Her var det ei gruppe på FB . Vi skulle strikke det vi ville bare det var flerfarga garn med GULT i.

Den passa meg ypperlig. Eg hadde 3 nøster igjen i flerfarga Vikingsportsragg med gult i som skulle bli sokker. Blææææsj.. langt i frå fine fargar. Ja du lure sikkert nå, koffer eg har kjøpt dei.. Eg vett egentligt itje sjøl. Dei har sikkert vore på tilbud ein gång : )))))

garn Viking Sportsgarn

Pinne 3

Mønster  Fant eg som dei første på Tone M sin blogg. Oppskriften finner du hvis du trykke her

Då må eg få ønska deg ei fortsatt fine uka.

Takk for besøke.

Mvh Ann Karin

    1. Gode og fine sokker. er vel litt enig om at fargen på dei nederst ikkje er dei vakraste. Men gode og varme er dei:0). No kom eg på at eg skulle lage rullesokker. det har blitt leggvaremer og pulsvanter, men ikkje sokker. Får huske det ved neste sokkepar. ;0). Spent på kva du har å vise frem nese gang. Du lager så masse fint

    2. Liker de rullesokkene dine jeg!!! Tror Linn (barnebarn) hadde likt et par slike. De skjeive sokkene er sikkert gode på foten. Det er ikke alltid at garnet blir som tankt når en strikker av det – fargene mener jeg. Jeg har hatt et par slike bommerter jeg og.

    3. Her går det som vanlig unna når du først setter igang med noe. Og 4 par på et blunk,du er enestående rask og flink:) Og jeg vil si at jeg likte alle sammen i både farger og form. Men skeive sokkene kommer penest ut med et ensfarget garn,pga av at da syntes mønsteret best:)
      Må du ha en fortsatt finfin uke du også:))