Pinwheel jakkå begynne å bli ferige

Nå har eg 512 masker rundt. Det minke skrekkeligt på garnet. Tenkte eg måtte strikka armane nå, for å vær sikkert eg ikke gikk tomt for garn.  Så nå er det rett og slett garnet som bestemme hvor lang jakka skal bli.

Det garnet som ligger på bilde er alt hva eg har igjen.

Det så er så fint med denne jakke. Du kan avslutta når du vil.  Jo flere runder du har ,jo lengre blir jakka.

Nå spørs det hvor lang eg får mi jakke ; )

Oppskriften finne du  her Her må du være medlem for og få oppskriften. Det koster ingen ting og være medlem.

Ønske dere alle ein fin søndag.

9 kommentarer
    1. Det er ei spennde jakke. Og for deg ser det ut som den er spesielt spennde siden du ikkje veit kor stor den vert. gler emg til å sjå kossen den vert på deg når den er ferdig. Ha ein fin søndag

    2. Den der gleder jeg meg til å se ferdig,fin farge.Artig jakke trur jeg dette blir,moro å strikke den vil jeg tro:-)

    3. Merkelig sak den jakka der, har sett den før og syns den blir veldig fin når den blir ferdig. Mener også å ha sett oppskriften på nett på svensk og uten å melde seg inn noe sted, men husker kanskje feil der. Har flere ganger tenkt å strikke den til svigerdatteren min men det har aldri blitt noe av…har nå i julegave strikket “morobus” hehe…eller hva det nå heter…Både sønn og svigerdatter snoker i blogger og FB så jeg kan enda ikke vise fram eller si riktig navn…men den du hadde laget for en stund siden var det som inspirerte meg til å prøve på det…Så takk for inspirasjon til å lage en slik rar sak….og det kan jo være at det blir en sånn jakke på henne etterhvert også.

    4. Hei. Tenkte jeg kunne finne noen fine oppskrifter på bloggen din, men finner ikke helt rundt her. Hvor er oppskrifeten på denne jakken?
      Hilsen Hanne