Hals og Pulsvarmere

På tide med ein oppdatering.
Det går litt bedre med armane mine. 
Har strikka meg hals  og pulsvarmere, til meg sjøl.
Eg lige veldig gått og bruka løs hals i stede for skjerf. Å i desse kalle tiene ,kan me ikke gå utforbi dørå uten å kle oss gått.
Har brukt dobbel Drops Alpaca
2 nøster Farge 2925
Pinne nr 3,5
Har mangen muligheter å bruke denne på.

Oppbretta

Nedbretta

Elle til lue. ; ))

Nå har eg tenkt eg skal prøva på noe så tar laaaaaaaang tid.
Eg har rota frem to store bæreposer med bomulls garn. Masse forskjellige fargar.
Eg har planer om å strikka et teppe.
Det skal sjå ut som et lappe teppe,men eg skal ikke sy noen lapper i sammen. (tok du an? )
Det komme til å bli et teppe med mången,mången fargar.
Trur eg ska kalla teppe Rote teppe.
Får eg detta til  mån tro?
Eg komme til og visa bilder under veis.
Til sist vil eg ønska deg ei fortsatt fine helg.
Eg vil og gi deg ein goe klem. Ein klem, for at du kom innom bloggen min og titta.. ; )

    1. Takk for klemmen. den var god.
      Blir veldig spennde med det teppet ditt. Veldig spent på det ja.
      Fin og praktisk hals og pulsvnater. Veldig nydelig farge. Dei blir nok god å ha i denne vinteren som aldri tar slutt.
      Ha ei fortsatt fin helg. Sender deg ein god klem også, vennen

    2. Det lyder spændende med tæppet. Jeg har også en masse rester i bomuldsgarn, så jeg følger spændt med her og glæder mig til at se dit tæppe.
      Dejligt varmt sæt du har strikket. Sådan et sæt kunne jeg også bruge, her i Danmark blir der ved med at være sne og koldt vejr.

    3. Kjempeflott sett du har spøta til deg sjølv.
      Blir spennande å følge med på teppe prosjektet ditt.
      Ynskjer deg ein flott søndag.

    4. Lekkert sett du har strikket.Ser ut som vi får bruk for slike varme plagg, enda en stund.Her snør det for øyeblikket:( Blir spennende det teppe prosjektet ditt.Ha en fin uke:)

    5. Hei, dette blir spennende å følge med på!! Jeg er og lei av småstrikk nå. Jeg fant en idè i boken Maskeball og har spunnet på den. Det er hovedprosjektet på pinnene nå!

    6. Lekkert og fint sett du har strikket til deg selv,ja en trenger fortsatt noe varmt i disse dager,her har det snødd og snødd og nå i skrivende stund er det -18.7 gr her,,,.Nå må det snart bli slutt på den lange vinteren.Så jeg takker for klemmen og sender over en til deg også:))

    7. Detta blir et flott roteteppe, vettu! Settet ditt blei lekkert, alltid kjekt med heile sett. Dessuten e det nyttig, dessverre… Nå vil eg har VÅR!!!