Balaklava lue

Balaklava lue som har mangen bruks muligheter.. He,he merkeligt navn.  Det er   Tesha   som har designa denne lua. (Teshas blogg bør du besøke,mye fint der)
Morsom god lue. pga vrangbordstrikkingen passer den til både voksne og barn.
Dette er en lue eg kommer til og strikke fler av. Takk til Tesha som har laga mønstere og deler med oss alle.
Hvis du går inn på bloggen hennes kan du laste ned mønstere. Her

Flere bruks muligheter

Ønsker alle ei fortsatt fin uke.

    1. Heisann!! Knallfin balaklava lue det ble,ser jo nå at den kan varieres og brukes på flere måter på både små og store.Du er flink du til å prøve ut noe nytt i mønster.
      Hvordan går det med armene nå??
      Ønsker deg en fortsatt fin uke og jeg sender over en klem:))

    2. Stilig lue. Kanskje eg skal lagre den og prøve den ein gong. Veit om ei som kunne trenge ei slik. Mi vennine i Kasakstan. Skal jammen lagre den oppskrift aja. Takk for den.
      ha ei super uek videre du også og fortsatt god bedring med armen. Den må vere litt bedre siden du har klart å lage denne

    3. Tøff lue i flott farge.Kanskje jeg skal strikke noen slike til Romania.Både hals og lue i ett er jo helt supert.Ha en flott uke:)

    4. For en kjempefin blogg du har! Jeg elsker å strikke til baby, og siden jeg nettopp har fått ei lita jente ser jeg at jeg kan hente mye inspirasjon fra bloggen din til fremtidige prosjekter:) Legger deg til på blogglisten min! Ha en fortsatt fin kveld:)