Fiskelue nr 6

Nå love eg, og  det meine eg. Ingen fleire fiskeluer på ei stund.
Norma har i dag vært å henta sin rosa (josa) fiskelue. Jett om Jenta var kry.
Rosa lue.
Jørgen fekk si lue i går . Han kom i dag for å takke for den kjekke luen.
Det var jo gått. Så får tante ta bilde av to harlige små troll.

jrgen og norma 1

jrgen og norma 3

jrgen 1

jrgen 2
  Bloggurat. Jeg har plassert min blogg i Ålgårdnorske bloggkart!

    1. Å der var den jo den “josa” fiskeluen…ble fin den. (må bare spørre jeg, hvorfor og når har du fått en innlogging på siden av bloggen din…betyr det at du kan logge rett inn uten å gå via blogg.no sin første siden…)

    2. Det var to blide og fornøyde barn med hver sin fine fiskelue som en stolt tante har strikket til dem:-)) Men kan skjønne at du nå vil lage noe annet en stund.Ha en resterende fin påske.-))

    3. Fiskene dine blir jo så flotte og alle har ulike personligheter. Flott match til jakkene, det var sikkert ikke tilfeldig? Ikke rart ungene ble fornøyde. :o)

    4. Så flotte fiskeluer!
      Hyggelig at du la igjen kommentar i bloggen min.
      Ja jeg elsker knapper da… Kan ikke motstå når jeg ser noe fint..

    5. svar på din kommentar til pølsesjerfet: alt jeg lager etter oppskrifter blir snodig….derfor jeg sjelden bruker det….Diver med et nytt nå i en annen fargekombinasjon, og nå strikker jeg uten oppskrift. Det røde garnet får vente på tur….tenker det blir til høsten. Men det er jo en trøst at nummer to hos deg også ble en rullepølse….hvordan fikk du rettet det ut. Eller ble du like sur som meg og rekte hele greia opp.