Barnehagegenser med Villsauene på Runde på

Barnehagegenser med Villsauene på Runde

Sinnasaugenser , Elle rettere sakt Gudrungenser med villsauer :) vett ikke hva eg kan kalla genseren

Da blei det en ny genser Her har eg ikke følgt en oppskrift ,men tatt litt her og der fra .

Gudrungenseren eg strikka tidligere,den likte eg så godt modellen på. Hadde lyst å ta utgangspunk i den.

Sinnasauene er jo alltid populær hos barna. Da ble det sauene på Runde som ble motiv på genseren

Genser str ca 3 år ferdig veier genseren 177g

Garnet eg har brukt er Latvisk garn Og heter KLINTA WOLLE  . Eg var så heldig å få teste garnet , hvordan det var å strikke med og hvordan det oppførte seg etter vask . Må si meg veldig imponert . minna meg mye om 2 trådsgarnet  til Sjølingstad Uldvarefabrik.

Nå håpe eg at Handlehuset.no 

tar inn garnet og vi kan handle det i norge.

Klinta Wolle Nate = 2 tråds ullgarn 100g hespe = 350meter

Handlehuset.no har også egen Facebook side. den finne du HER

Nok ein gang Takk til Hanlehuset.no som gav meg garnet

Eg vil samtidig anbefale alle som har anledning 

Ta turen innom den flotte håndarbeidsbutikken som ligger i Skudeneshavn

5 kommentarer

Marianne

03.08.2016 kl.05:35

Kjempefin genser i herlig friske farger ☺

Greta

03.08.2016 kl.09:43

Hei vennen. Det var ein flott genser. Så heldig du var som fikk prøve ut nytt garn. Siden du har strikket det til favoritt treåringen din, så klør det vel ikkje heller da?. Nydelig genser til nydelig jente.

Håper du ahr ein dag med fint ver du også. Klem herfra

Sonja Abelsen

03.08.2016 kl.19:23

Hei genseren blei kjempefin på tulla .Garnet er bestilt og på vei til handlehuset.no Blir lagt ut i nettbutikken med en gang det kommer inn :-)

Strikkepinnen

03.08.2016 kl.22:22

Sonja Abelsen: Så bra . Glede meg til det komme i butikk

Liv

04.08.2016 kl.22:21

Morsom genser til en treåring!