Poncho-Genser

Poncho-genser 

Da var eg endelig kommet hjem og kan ta bilder av ferdig Poncho-Genser 

Dette  var en genser som frista veldig da oppskriften kom for salg .

Heiv meg rundt og ville starte med ein gang

I oppskriften er garnalternativet  Drops Air   Og eg ville ha ein blå genser.

Blå farge i fargekartet  og blå farge i butikk er helt forskjellige. i garnet Air 

Da falt valget mitt på Puno  farge 5302   Puno farge 811 

Puno har 110 meter på 50 gram..

. Eg brukte 9 nøster blå og 3 nøster hvit 

Strikka på pinne 5 

OPPSKRIFTEN er designet av AnneLise Bjerkely Og den selges på hennes Facebook side 

6 kommentarer

Gro

06.09.2015 kl.21:49

Den er så fin. Har bestilt det mønsteret jeg også, og gleder meg til å begynne på den :)

Hege Wiik

07.09.2015 kl.08:36

Så fin, veldig lekker farge :) Har også "siklet" på den en stund. Kanskje det blir noe jeg må strikke etterhvert. Ønsker deg en super mandag :)

Greta

07.09.2015 kl.09:29

Hei på deg. Den var veldig fin og eg er sikker på at den kler deg, Men kan jo ikkje vere sikker. Dermed ønsker eg meg eit bilde av pnchoen med deg inni, det går vel bra. Ellers må du ha ei fin ny uke. Kose deg med dine

Bird on a wire

07.09.2015 kl.15:08

Jeg har nettopp begynt, og når jeg ser din blir jeg bare enda gladere for at jeg kjøpte mønsteret. Synes den er kjempelekker!

Tone

07.09.2015 kl.15:15

Å, den var helt nydelig. Tror du vil ha mye glede av den framover :)

Hobbystua

07.09.2015 kl.16:36

Denne var bare lekker og så flott farge du har brukt:-) Ellers mye fint du har strikket ser jeg etter og ha tittet igjennom bloggen din etter sommeren:-) Mye fint som frister hos deg.....:-)

En riktig fin uke til deg:-)