Olasshorts

Olasshorts 

Stadig er det ting som friste. Nå var det Olasshorts eg måtte prøva :) 

Oppskriften kjøpte eg HER  ->  http://www.ravelry.com/patterns/library/olas-shorts--olasshorts

Veldig fin detaljert oppskrift.  Lett og følge :) 

Eg har valgt og strikke shortsen i enkel tråd Heilo

Brukte  pinne nr 3 

likte denne veldig gått da den fikk så fin fasong med legg og lommer :) 

8 kommentarer

Hobbystua

09.06.2015 kl.09:42

Denne var både knallfin og artig så skjønner at du ville strikke denne. Ja er enig med deg at det er mye fint som frister:-) Skulle bare ha hatt flere hender. En fortsatt fin dag:-))

Tone

09.06.2015 kl.15:42

KJEMPETØFF!! Ja, her går det unna. Så flink og rask du er.

Astrid Hind

09.06.2015 kl.16:03

den var knalltøff. 😊😊 Oppskrift ?

Strikkemaske

09.06.2015 kl.16:03

Kjempefin, den er snart på mine pinner og :-) God sommer!

Iselin Renée

09.06.2015 kl.18:03

Så fin :)

Trulte H

09.06.2015 kl.19:44

Den var da ordentlig fin. Flink du som finner stadig nye ting å prøve.

Jeanette

26.07.2015 kl.12:35

Står det i oppskriften hvordan man lager snøre og lager/fester snøringen i livet? Ser på bildet til oppskriften at den ikke har snøre :)

Strikkepinnen

27.07.2015 kl.00:29

Jeanette: Hei Har ikke oppskriften forand meg ,men huske eg rett så sto det alternativ med eller uten snor ;) hvordan snoren lages sto det ikke noe om.Her velge du hva du vil gjøre.Jeg har strikka min . du kan se her hvordan det gjøres http://www.garnstudio.com/lang/no/video.php?id=57