Singlet str 2 år

Singlet i bomull

Har ikke følgt noen  oppskrift . Brukte samme diagrammet som i    Lillies topp

Strikke mønster over de midterste 20 maskene foran og bak.

Har strikka toppen på pinne 2,5

2 nøster (=100g ) Bomullsgarn fra stoff & stil

4 kommentarer

Trulte H

03.05.2015 kl.18:39

Kjempe fin singlet. Nydelig mønster var det også. Jeg kjenner ikke til det garnet der jeg. På bildet ser det litt blankt ut, eller er det et garn ala Mandarin petit.

Ann Karin

03.05.2015 kl.19:09

Takk,takk Trulte

Jeg har nyligt oppdaga dette garnet. Jeg vet ikke så veldig mye om holdbarheten etter vaske. Det er vertfall fint etter 1. vask :) Eg synes det er et heilt greit garn og strikke med, mykt og gått. Det kjennes litt tykkere ut en Mandarin petit ,men lengden på 50g er bare 10 meter i forskjell.

Hobbystua

03.05.2015 kl.19:24

Heisan:-) Denne var utrolig nydelig og så fint det ble med disse små hjertene på også. Dessuten et flott mønster:-)

Tine Fiskaa Håvak

04.05.2015 kl.16:10

Hei:) Ramlet innom bloggen din og tenkte jeg måtte legge igjen en liten kommentar og ønske deg en fin dag:) Ønsker du å lese om Kickstart og resultater av kickstart, samt aloe vera - produkter og min kampanje for å hjelpe de hjemløse dyrene i sommer? Ta en titt innom min blogg :)