Acnegenser / Kamillegenser

Lett som en fjær med sine 121g

Acnegenser / Kamillegenser  str M 

NÅ er den endeligt ferdig . Vårens strikketrend er jo denne

Og eg heiv meg på

. Hallemin kan tru eg trega ..

Noge så innihampen  Kjedeligt arbeid ska du leita lenge itte. Phuuu....

Men det som er gleden i det heila .Når eg nå er ferdig. Er eg så glad for eg strikka den :) ))))

For ein harlige genser og ha på <3 lett som en fjær med sine 121g

Fakta : Har strikka i enkeltråd   Drops brushed alpaca silk

Farge : 13 jeansblå ( Kjøpte  3nøster -bruke ikke opp alt  )

Farge 01 natur ( kjøpte 3 nøster - brukte ikke opp alt )

Pinne 5 og 6

Oppskriften finne du Her

6 kommentarer

Greta

15.06.2014 kl.12:20

HAr sett det er mange som ahr strikka denne ja. Sikkert greit reisestrikk hehe. Men lite kreativitet som trenger å brukes. Kjekt med litt forskjellige strikk da. Ser ut som den lett kan bli litt slapp eller serr det bare slik ut. Ha ein nydelig søndag

Strikkepinnen

15.06.2014 kl.13:24

gretashobby: Heisann Tror ikke genseren blir slappere en hva den er :) det er ikke noe tyngde i genseren Den er så lett du merke ikke du har den på deg,. :) )))))))

Marit

15.06.2014 kl.13:31

Det var flott og sikkert god å ha på.

Ha en fin søndag.:)

strikkogtov

15.06.2014 kl.21:36

Jeg har også lagt merke til denne. Vurderer å strikke den, men har ikke bestemt meg. Den er fin og er sikkert deilig å ha på seg :)

Ramona

08.08.2014 kl.21:07

Hei. Så fin. Ser noen strikker i dobbel tråd, men din i enkel så jo minst like fin ut. Har bestilt meg garn i dag 😊 finnes det oppskrift på acne genser i 10 og 14 år?

Strikkepinnen

09.08.2014 kl.00:06

Ramona: Tusen takk Ramona .Om det finnes oppskrift på acnne genser i 10 og 14 år vet jeg ikke.