Sinnasaugenser

Sinnasaugenser

Blei mitt første, ferdigt arbeid i 2014 .

Kom sikkert itje som ei bomba men.... eg strikka meg inn i 2014

Nå håpe eg bursdagspresangen til Lille Hanna passe.

Eg har brukt Ensfarga grå kauni  farge HH1 + Effektgarn kauni farge EV

Pinne 2,5 og 3

str tilsvare 3år etter målene i oppskriften

Oppskriften fant eg i Familien Nr 22  21.Oktober 2013 

Du kan også få tak i oppskrift på sauen HER   http://www.ravelry.com/patterns/library/sinnasaugenseren---angry-sheep-pullover

 Visste du at Gjestal.no selger Kauni garn ? 

Både på fabrikkutsalge i Oltedal  og på  butikken sin på Amfi Vågen i sandnes.

  Og dei har et stort utvalg . Heldige meg :)

10 kommentarer

Tesha

01.01.2014 kl.17:53

Gjetta på at det va Kauni, ja. Du og du så stilige han blei!!! Godt nytt (strikke-) år!!!

Greta

01.01.2014 kl.20:21

Stilig genser.Og du er no så flink atte. Den passer nok perfekt til lile gullet ditt. Har aldri prøvd Kauni garnet.Bør eg prøve det? Stor nyttårsklem fra meg

Hobbystua

01.01.2014 kl.20:24

Hei og et godt nytt år:-) Det er ikke noe som forbauser meg at du strikket deg inn med det nye året,og så fin genser dette ble. Blir nok en heldig liten mottaker der:-) Og ja du er heldig som har fabrikkutsalget og dra til.....:-)

strikkogtov

01.01.2014 kl.20:29

Kjempemorsomt mønster. Har lysst til å prøve :)

Ingunn

02.01.2014 kl.07:44

Knallfin genser i gode farger! Takk for opplysninger om hvor Kauni kan kjøpes. Ønsker deg et riktig godt strikkeår!

Klem fra Ingunn

Marit

05.01.2014 kl.07:47

Kjempeflott genser. Godt nytt strikkeår.

Elisabeth B Fuglset

07.04.2014 kl.20:55

Flott genser. Jeg har 3 barnebarnet som ønsker sinnasau genser,de har sauer. Alder 12, 8 og 4 år. Takk for hjelpen

Lisbeth Strand

20.04.2015 kl.06:31

Hei. Jeg leter etter mønster på sinnasaugenser. Jeg ser du har mønsteret. Har et tantebarn son ønsker så fryktelig en slik. Håper du kan hjelpe meg.

Hilsen

Lisbeth Strand

Haugliveien 5 4020 Stavanger.

Strikkepinnen

20.04.2015 kl.21:17

Lisbeth Strand: du finner sinnasaugenser oppskriften her http://www.ravelry.com/patterns/library/sinnasaugenseren---angry-sheep-pullover

Trulte H

09.05.2015 kl.17:39

Uff driver å roter i de gamle "sakene" dine jeg. Må nok ta kontakt med familien om det bladet der jeg.