Lue ,hals,Pulsvarmere og veske

Ann Karin holde på med garnslanking   ( igjen )

 Pulsvarmerne var først i rekka Dei viste eg i forje innlegg Oppskriften finne du om du trykke her

Så var det lua. Der fikk eg ideen av Ingunn  Myklebust Strikkesiden.no   Eg  har strikka med tynnere pinner og har lagt opp 110 masker . 1omg. *1 r -1vr  og neste omg bare rett * .Disse 2 omg går  igjen på Lua ,Halsen Og veska .

Halsen har eg lagt opp 104 masker  strikka 1 rett 1vr .15 omg  .  *1 r -1vr  og neste omg bare rett *  gjentok i  12 cm.  Gikk over til 1rett 1 vrangt  igjen Nå strikka eg at og frem La opp 5 nye masker (knapphullkant)  15 omg . sydde kanten på dei 5 nye maskene over dei 5 sidte maskene som eg hadde sydd knappene fast i ;)

Veska  har eg brukt dobbel Blåfjell 2 nissegarn. Ingen oppskrift bare tatt på gefylen

Hekla rund bunn til den var så stor eg ville ha veska ( Tellte ikke, ca 100 masker  ) og 4 omg staver før eg maska opp og strikka samme mønster som lua og halsen .* 1 omg  1r 1 vr og neste omg r * Strikka 19 cm før eg felte v med hekling 2 omg staver  hullrad  og så 2 omg staver tilslutt  - strikka hank la opp 10 masker * 1 omg  1r 1 vr og neste omg r * i  60cm . sydde den fast . Hekla ei snor og tredde i -

 Blåfjell 2 Nissegarn Ser ut som et raggegarn,men det er det ikke. det er 100 % ull og tovbart . Jeg har fått garnet i gave og det er Gjestal som har produsert det.

Tror kansje garnet er gått ut av produksjon

Da vil eg samtidigt du er her Få takka deg for besøke på bloggen.

Takk for at du tok deg tid og scrolla deg heilt ned her :)

Har fått tilbakemelding at det er en del nye (strikkere)  innom . Nye som syns det er kjekt og få ideer .

Takk til dere .Alltid kjekt med slike meldinger.

Me "snakkast"

6 kommentarer

strikkogtov

24.11.2013 kl.15:06

Jammen har det blitt flotte produkter av garnslankinga :)

Ingunn

24.11.2013 kl.17:17

Alltid kjekt å besøke bloggen din! Jeg falt for den halsen, men lua og veska er også fine. Pulsvarmerne tror jeg at jeg har kommentert før.

Ha en fin søndagskveld!

Klem

Greta

24.11.2013 kl.17:19

For eit tøft sett. Likte alle delene eg. Likte veskaq også og tenkte at sånn kunne eg oglage.Men så var det såmykje hekling der. Så da vart eg ikkje såfrista. Det er jo dumtda.Egkan hekle,men vi får sjå. Det var hvertfall eit flott sett. Klart ein scrollar heilt ned. Alltid kjekt å lese innlegga dine.ha ei fin veke. klem

hobbyz

24.11.2013 kl.21:19

Det var et nydelig sett du har laget og vesken var kjempe stilig. Du er jammen flink :-)

Iselin

25.11.2013 kl.10:03

Veldig fint :)

Marit

28.11.2013 kl.09:26

Så flott sett du har laget. Alltid noe fint i bloggen din. Ønsker deg en fin førjulstid.