Ein stor takk til min Mor <3 Adventskalender

Tusen takk mamma, Takk for at du fullførte arbeide mitt.

Eg er så full av ideer og ikke alltid lika flinke og fullføra alt. Da er det utroligt kjekt med ei mamma som trår til.

Eg strikka 2 stk og så sa det stopp ;) jajja lenge til jul tenkte eg .Og det komme jo mangen Juler ;)  Eg lufta ideen til min mor og lurte på om hun ville strikke noen.

JA det kunne hun Og at det var en sokk og ikke et par var et +  (forstår den) Du står helt fritt med mønster sa eg

Bare du bruke .Lysgrå,grå,hvit koks eller svart  farge på garnet  .Og her er en pose med garn du kan bruka ;) 

Vi blei enige om og ta 12 stk hver.  Men eg glemte jo heile sokkene eg . Og det gjorde vist ingen ting For min Mor har laga 22 stk og er ferdige med heile kalenderen :)

Det er ikke brukt noen oppskrift. det er henta litt mønster her og der fra. Ingen sokker er like . 40m på pinne 3 og lengden på foten er ca 16 cm. Hempa er strikka med 4 masker I-cord og sydd på etterpå. Plata med kroker og tall kjøpte eg på Europris desember 2012

Tusen takk Mamma

6 kommentarer

Anne Line

28.09.2013 kl.15:48

ÅÅÅÅH! Heilt perfekt! Ea Pauline glede seg sånt til å få kalendergaver ;)

Eller.. Mammen glede seg til å gi ;P

Greta

28.09.2013 kl.20:04

Så stilig. Flink og snil mamma du har. Og så kjekt at du veit å vise at du setter pris på ho. Dyktig er ho jo nogså. skjønner kven du ligner på. Fin lørdagskveld til dere begge

strikkogtov

28.09.2013 kl.22:05

Råstilig, - og så vidt jeg ser er ingen like :)

Ingunn

29.09.2013 kl.14:12

Jeg blir helt matt! Noe så flott! Og for et arbeid! Litt av ei mor du har. Send en hilsen fra meg....

Ha en fortsatt fin søndag!

Klem

07.12.2013 kl.22:03

Hvor mye garn ble brukt sånn cirka? :)

Strikkepinnen

07.12.2013 kl.23:38

Anonym: garnmengde ? Du klare deg med 50g pr sokk

51, Gjesdal