Hals

Ennå et innlegg i dag :) Overgår meg sjøl .Har vært  uten kamera i helga :)

Da har eg  strikka meg ein ny hals.  Skal prøve og beskrive hva eg har gjort

Garn: Peer Gynt Pinne nr 4

La opp 104 masker strikka 15 omg 1 rett 1 vrangt

16.omg 2 rett-2vr  ut omg

17.omg 2 rett-2 vr ut omg

18.omg 2 rett -2 vr ut omg

19.omg vrange hele omg

gjenta omg 16- 19   seks ganger  . Nå la eg opp 6 nye masker på pinnen . Strikka  at og fram 1 rett -1 vr. ut omg. Snudde og tar vrange over vrange og rette over rette .

Laga 2 knapphull .sydde 2 knapper fast  på dei 6nye maskene som blei lagt opp .Og sydde kanten fint nede på baksiden  der knapphullene er. 

Yabba -dabba -du  Ny harlige varme goe hals

7 kommentarer

10.02.2013 kl.16:45

Så fin <3 Tusen takk for oppskrift :-)

Trulte H

10.02.2013 kl.16:49

Oj, i dag var damen produktiv på bloggfronten..hehe. Flott hals du har laget da. :-)

Greta

10.02.2013 kl.19:05

Nydelig hals og du er jo så flink å skrive ned dine egne oppskrifter du. Blir vel nødd til å gjøre noen notater på prosjektet mitt når eg starter på det. Ha ei flott ny uke

Ingunn

10.02.2013 kl.22:05

Denne halsen var virkelig fin! Takk for oppskrift!

Nydelige babysokker på forrige innlegg også!

Det går fort unna i svingene hos deg, og så er du bestandig flink til å dele oppskrifter. Det setter jeg pris på. God til å skrive er du også! Artig å lese.

Klem fra Ingunn

Tinemor T

11.02.2013 kl.09:32

Tusen takk for du er så snill og deler mønster på "hals"!! Denne må jeg nok prøve ser så flott ut!!

tusen takk!!

marianne

11.02.2013 kl.15:00

Hei,hei!

Du verden så mye fint du lager :) Det er en stund siden jeg var innom deg, og enda lenger siden jeg skrev en hilsen.....Men jeg koser meg med dine innlegg, og du er kjempeflink til å skrive ned notater. Der har jeg en jobb å gjøre..... Ha en fortsatt fin mandag, og ei fin uke videre :)

Tesha

17.02.2013 kl.10:56

Fine hals! Møkje aent fint siden eg va "på besøk" sist og!!!