Nye vottar til meg sjøl.

Har strikka votter til meg sjøl. Mønstere er fra boka Selbuvotten av Terri Shea

Har brukt Tynn alpakka og pinne 2

Passa mine hender perfekt.Elske når strikka vottene sitte heilt inntil huden. mjukt ,varmt og gått  ;)

12 kommentarer

Ingunn

26.01.2012 kl.17:21

Kjempefine selbuvotter! Imponerende arbeid med det tynne garnet og pinner nr.2. Dette er ikke gjort på en kveld! Votter med mansjett er ekstra fint, så dette kommer nok til å bli en favoritt. Tipper komplimentene kommer til å hagle når de er i bruk! Ha en fortsatt fin dag!

Nina

26.01.2012 kl.17:22

Nydelige!!!:))

Greta

26.01.2012 kl.17:28

Dem var kjemefine. Ligner litt på noen votter som er i familien for neste uke. Men dine var faktisk enda finere. Fann ut ein dag att eg ikkje ahr votter sjølv. Kanskje eg skal ha det til neste vinter. Det tror eg skal ja. Ha ein fin ettermiddag

Hobbystua

26.01.2012 kl.17:55

Helt skjønne flotte votter,,og med tynt garn og pinner,,ja det er supert gjort. Ingen tvil om at du får mange positive kommentarer på dette paret:)) Må du ha en fin kveld og en herlig helg:))

venkesstrikk

26.01.2012 kl.17:57

Så fine

26.01.2012 kl.18:41

Kjempe nydelig :) Kjekt me litt ego-strikk.. ;)

strikkogtov

26.01.2012 kl.18:47

De var fine, både mønsteret og fargen :) Fikk lyst til å kjøpe boka.

Aleksandra

26.01.2012 kl.20:42

veldig fine votter :) tror jeg må kjøpe meg denne boka :)

hilsen fra Aleksandra

synnovesyr

26.01.2012 kl.21:46

Veldig delikate farger og et flott mønster:)

Anne-Britt

27.01.2012 kl.09:54

Så flotte votter. Hyggelig å lage noe til seg selv også

Tesha

28.01.2012 kl.18:34

Så fine di va! Skikkelig luksus for hender i dessa tider!!!

- katrine

30.01.2012 kl.17:16

Flotte votter, for et nydelig mønster:) Har aldri tenkt på å bruke alpakkagarn til votter, syns du det funker bra?