Tunika str 4år

Denne tunikaen har vært lenge på : Har lyst og prøve lista mi. Den har bare ramla ned på lista så alt for mangen ganger. Nå var det på tide og setta i gång.  Mønster kjøpte eg på Gjestal spinneri  og heter

Strikkedesagn nr 18(bilde over)

Den er strikka i Bris 50% ull og 50% soya pinne 5,5

Ellers har det blitt en del lapper i Januar. Har meldt meg på ein ny along, sammen med Zirkona og gjengen på Nøste. Dette er en along som skal vare hele 2012. Kommer med mer senere

Lite aktivitet på bloggen min nå i Januar. Håpe eg komme starkare tilbake.

Kjekt du tok turen innom. Me "snakkast"

8 kommentarer

strikkogtov

16.01.2012 kl.17:23

Så fin tunika :) Så ut til å være grei å strikke også.

Greta

16.01.2012 kl.18:25

fin og praktisk tunika. veldig grei den der. spennde lapper du lager da. Er det lappeteppe det skal verte?

frokenvestli

16.01.2012 kl.19:19

For en søt tunika! :)

Margrete Birkeland

16.01.2012 kl.19:45

Kjempefin tunika.

hobbystua

16.01.2012 kl.20:12

Hei Ann Karin:) For en søt liten tunika du har strikket nå,ja det er mye som frister til og lage. Men en skulle nok hatt flere armer innimellom,,hihi,,,. Jeg er ikke så aktiv med bloggingen selv nå,men uansett så er vi aktive med pinner og garn:) Spennende prosjekt med lappene du strikker,,og tenker det blir noe riktig så fint jeg:)) Må du ha en knallfin uke med lapper og annet stas:))

Katrine

18.01.2012 kl.13:13

Kjempefin tunika du har strikket :) Blir spennende å følge med på lappeteppet ditt også!

Tesha

19.01.2012 kl.16:24

Så søte den va!

Og du, nå e det nesten så eg trega på at eg ikkje blei med på Z-alongen! Det e fysste gong eg står øve. Ever!

passion4lifeandtravel

20.01.2012 kl.17:22

Kjempefin tunika :-)