Angry Birds lue

Nok ein gang er det STRIKKESIDA som har gitt meg inspirasjon til og prøve noe.

Denne gang var det Angry Birds lue.

Oppskriften til luen ligger gratis HER

Har Strikka med annet garn og strikke den litt lengre.

Fant ut om eg bruke Topp t`tå på pinne 4 får eg samme størrelse som om eg skulle strikke den med. Nepal på pinne 5.

Motive er sydd på med maskesting  Har  brukt Falk garn. Det svarte er Topp t`tå. Her har eg delt tråden etter hvor tykt eg ville ha merkeringene.

Morsom lue og lage.

Ønske deg ei fortsatt fin uke.

5 kommentarer

Greta

14.12.2011 kl.17:17

Skjønn lue. Masketing er eg ingen kløpper på. Holder meg stort sett unna det. Du greier jo alt da. Luemesteren det er det ingen tvil om

anita

14.12.2011 kl.18:51

kjempe flott lue!!

Linda Opdahl

14.12.2011 kl.19:42

Hehe, knallkul lue :) og morsom :):)

Eli Kristin

15.12.2011 kl.14:00

Guriland så mye gøy og flott du lager. Imponert! Ser mye flott som jeg tror jeg må prøve meg på. Takk for super inspirasjon :D

Kuul lue, hihi!

Hobbystua

15.12.2011 kl.23:51

Heisann:) Er det noen som finner fine oppskrifter og kan lage det så er det deg:) En artig lue fra pinnen din igjen,og sydd på maskesting er jo også en kunst og klare:)Fortsatt god advent til deg også:)