Genser str 2 år

I sommer kjøpte eg dette mønstere på Viking Garn 

http://www.viking-garn.no/prod.php?id=109

Hadde handla Sisu garn på  Sandnesgarn  Og kom hjem og starta på denne genseren.  Etter at eg hadde strikka ca 10 cm blei den lagt vekk. Var plutseligt masse anna som frista meir.

  Her ein dag i forje uke eg lette etter ein ledige strikkepinne i str 3. Fant eg igjen denne genseren. Åååååå hekkan. Den ja. Det skulle vel også blitt ferdig : ))

Drar eg nå ut pinnen, blir den aldrig ferdig.   

Drog eg ut pinnen?????.... Neeeeeida Ann Karin gjør itje sånn hu.  ; )))) Har eg bestemt meg så har eg bestemt meg genseren skulle bli ferdig til mandag. Søndag festa eg trådene.  Har tenkt og strikke lua også,men vente litt med det. Nå er det  lue Alongen som Zirkona har laga i stand som gjelder ; )

12 kommentarer

strikkogtov

01.11.2011 kl.22:38

Så fin den ble. Liker rund sal, mye lettere å montere også :)

farmoringrid

01.11.2011 kl.22:38

Kjempeflott genser!! Den likte jeg virkelig. Trekke ut pinnen! Nei, sånt gjør vi ikke - hverken du eller jeg eller andre strikkefrelste.

Kristin

02.11.2011 kl.08:17

Kjempefin var den men dette er vel ikke marius?

Greta

02.11.2011 kl.09:20

Så bra att du fant den igjen og fikk den ferdig. Den vart knallfin også. Trekke ut pinnen skal jo noko til da. Da tror eg aldri det hadde vorte ferdig her. du er no flink da vennen. klem

Marit

02.11.2011 kl.10:44

Så fin den ble og sikkert godt å få den ferdig.

Ha en fin dag.

Loppelill

02.11.2011 kl.12:54

Så fin den var! Marius mønsteret er kjempeflott :)

02.11.2011 kl.13:20

Kjempefin genser.

Lurer på hvor jeg kan finne lue-alongen ? Jeg liker å strikke luer for det skal det være bare 1 del av. Så den kunne jeg tenkt meg å vært med på.

Hobbystua

03.11.2011 kl.12:04

Slik jeg kjenner deg så drar ikke du ut pinnen fra halvferdige prosjekter,og slik gjør jo ikke en strikkerske heller:) Genseren ble nydelig,og rundfelling er genialt på plagg for små barn.

Må du ha en flott helg som igjen nærmer seg:))

Linda

04.11.2011 kl.13:54

Kjempe fin genser, straks ferdig med min første genser noensinne, og tenkte jeg skulle legge den ut når jeg endelig blir ferdig. Men kan nok ikke skryte på meg at den er sååå fin som din :):)

Tesha

04.11.2011 kl.21:47

Halle min! Den genseren va skjønne! God helg te deg o!!!

Camilla

07.11.2011 kl.20:39

Hei:)

så nydelig genser du har strikket:)

var tilfeldig inne på din side fordi jeg er påutkikk etter en slik genser i str 2år. så da lurer jeg på om du ønsker å selge den genseren eller om du vet om en nettside hvor de selger slike gensere?:) sender med deg min e-post så kan du kontakte meg :) Mvh: camilla

Strikkepinnen

07.11.2011 kl.20:57

Camilla: Har sendt deg mail Camilla