Grå Prairie Boots str 38

Ennå et par Boots er laga. str 38. Denne gang har eg strikka dei i Nepal garn fra Drops. Ja..du vett det er 30 % på masse garn fra Drops ut mai. ; ))

Har brukt samme oppskrift som sist. Kjøpt   HER 

Denne gang har eg brukt 2 forskjellige knapper. Den eine sorten vises oppbretta og den andre nedbretta. Det går med 12 knapper per par.

Har du prøvd dette garnet du finner i denne butikken? Hjertegarn?   Tjohooo......

Eg har vunnet et nøste hjertegarn. Glede meg til pakken kommer. Ser spennande ut.

Ønske deg ei fortsatt strålande helg.

7 kommentarer

strikkogtov

07.05.2011 kl.19:58

De var smarte. Det er mye "tøffelsokker" på diverse blogger nå. Har ikke strikket noe selv, men har lysst til å prøve......

Greta

07.05.2011 kl.20:55

Halloen min venn.Stilige boots igjen. Veldig tøft med knapper både når dei er nedbrettaogoppbretta :0). Dei var tøffe altså.ha ein fortsattfin helg og nyt finveret så lenge vi ahr det

Hobbystua

09.05.2011 kl.19:19

Heisann:) Knallfine boots du strikker,,og grattis med garnet du vant. Det garnet har jeg aldri prøvd. Så du får gi et hint når du har prøvd det ut:) Må du ha en superfin uke :))

14.05.2011 kl.18:08

For noen nydelige tøfler, virkelig artige!

Skulle gjerne hatt meg et par slike, tenk så fine de hadde vært i lys rosa med gule knapper!

Ha en fin dag :o))

MVH Trude-Randi.

15.05.2011 kl.17:02

enig med forrige kommentar her!! ville De sendt meg eit parr i posten? ;o) Hadde vært supert!

tove k strand

13.07.2011 kl.23:10

dele du oppskrifta med meg

Strikkepinnen

13.07.2011 kl.23:37

Hei Tove K

Jeg kan ikke dele dette mønster da det er Copyright.Men leser du i innlegget der det står trykk her. kommer du til linken hvor du kan kjøpe oppskriften. Der kan du velge om du vil ha den på engelsk eller dansk.