Rute "bobbletøfler"

Dette var ein artig måte og lage tykke tøfler på.

Ser du på bilde  (itje vardens beste fotograf nei )

Framsiden ser slik ut.

Legg opp 55 masker. farge 1.strikk 1pinne rett, så 5masker m.farge 1,og 5masker m,farge 2,fortsett ut pinnen,
Stram tråden godt på baksiden når du bytter farge [bobble effekt]

Eg la opp 55 masker. Brukte pinne nr 5,5 og Safirgarn. Strikke att og fram.( riller)

2 riller i hver rute.(4 omg) 10 ruter før eg felte til tå.

Disse blei ca str 25

Tykkere garn og pinner. Kan du fortsatt legge opp 55 masker og få voksen str

Her må du prøva deg fram.

Like du ikke og feste tråder. Då bør du bruke kun 2 farger : ))

He,he . Det tenkte eg jaffall når eg holdte på og feste tråder

Her er mine rute ." bobbletøfler"

Alle så kjenne meg Vett eg e ein stor fan av sjokolade. Mmmmmm.....

Fekk ein Kjempe fin oppmerksomhet her ein dag.

Fra Kraft Foods
. Dette må eg barre visa dokke.

ET KVIKK LUNSJ flis pledd  og 12  KVIKK LUNSJ sjokolader. Stålt som ein hane er eg eier av dette : ))

UT PÅ TUR ALDRIG SUR

Ønske dere alle ein fin,fin helg

Klem fra Ann Karin

8 kommentarer

Greta

05.03.2011 kl.17:35

Desse var morsom. Veit ikkje om eg skønte heilt korleis du gjorde det, men dei var tøffe.

Grattis med flott gave. Sjokolade er jo godt da. skal skeie ut i dag eg og, men det vert med gulrotkake tror eg. Ha ein fin søndag du og

mettehobby

05.03.2011 kl.18:49

Så stilig!! Må si at kvikklunsj er en av favorittene mine, så den falt godt i smak, ja. Kjempesøte bobletøfler også. Tror kanskje det hadde gjort seg i dette huset også :)

leirabestas

05.03.2011 kl.19:19

Noen som er heldige:))den premien såg digg ut.

Det var råstilige tøfler,fortod eg oppskrifta rett når det kun er rillestrikk?

Tesha

05.03.2011 kl.20:20

Tøft, Ann Karin!!! Og då meine eg BÅDE tøflene OG sjokoladen!

Ha ei søøøte helg...

strikkogtov

05.03.2011 kl.20:42

Stilige tøfler, -og graulerer med gave:)

Anne-Britt

06.03.2011 kl.09:30

Så stilig. Utrolig hva du har strikket i det siste. Capsene er kjempelekre.

07.03.2011 kl.23:46

Her var det mange fine kvikklunsj inspirerte ting.Så fine bobbletøfler du har laget.De er nok gode og varme.

Zirkona

17.03.2011 kl.09:57

Herlige tøfler og stilige "sjokoladearbeider". Har strikket flere gryteklutpaprikaer i samme teknikk, men tøfler har det ikke blitt enda.