Rosa hettegenser.

Hei! Koseligt at du kom innom meg.
Nå vil eg visa deg, ka det e eg har holdt på med i det sista.
Har gått litt leie av teppe,måtte finna på noge anna å jer.
Begynte og hekla nogen bestemorruter eg itje viste ka eg sko bruka til. Bestemorruter kan jo brugas til alt ,men eg hadde ingen plan før eg starta.
Så va d det med alt garnet eg har liggande. Eg må jo bruga opp noge.
Genseren er strikka/hekla i både sisu og silja garn. Fargane er valgt etter hvor møye garn eg hadde av hver farge.
Størrelsen Hmm.. Kansje 3 år
Hettå til genseren er den samme som eg hadde på poncho/genseren som du finne  her  la barra opp litt flere masker.

Eg vil også få takka dokke som har stemt på genseren min.
Har du ikke sett den så finne du den her,
 http://dalegenser.no/index.php/dale/genser/Ly92G 

Håpe du trykke på linken og gir meg ein stemme ; )

Då har eg ein arbeidsdag igjen før eg tar helg.
Sende deg ein goe helga Klem.
Takk for at du kom innom meg.
Skrive du ein kommentar. Då seie eg tusen takk for at du kom innom meg. : ))))

14 kommentarer

KristinsHobbyArkiv

11.03.2010 kl.23:00

Kjempefin.......:)))

Greta

12.03.2010 kl.08:34

Kjempestilig genser. Tenk å sette seg ned med garn og heklekrok uten å vite kva det skal verte, og så tar du frem strikkepinner også og får eit så flott resultat. Eg er berre imponert. kjempeflink og kreativ er du.

Du er alltid så flitt ig så kommenterer så hyggelig hos meg bestndig. du er ei god dame. Stor klem fra meg til deg

Ruth Synøve

12.03.2010 kl.08:55

Kjempestilig hettegenser.Kreativt og tøft med de heklerutene nederst.

kathrinehellesøøø<3

12.03.2010 kl.12:14

Den var utrolig fin !

lille

12.03.2010 kl.14:52

Den var fin !

Turi

12.03.2010 kl.16:37

Nydeleg hettegensar i flotte fargar.

Hobbystua

12.03.2010 kl.16:41

Heisann. Riktig så flott genser dette du har strikket nå,,hærlige farger og artig med bestemorrutene. Du er en flittig maur som får det til,,men du må da ikke glemme teppet for lenge nå da*ler*,,,pass deg så det ikke blir en UFO,,for da er vel sjansen stor for at du får enda mere garn for formålet.

Ønsker deg en flott helg med vårfornemmelser:))

farmoringrid

12.03.2010 kl.23:53

Stilig genser det ble av rutene dine. Du er na jammen kreativ og!! Jeg har stemt på genseren din og lagt den på Fjesboka.

Ha en fin helg!

Hanne

13.03.2010 kl.14:53

Nydelig hettegenser. Kjempe søtt og virkningsfult som pynt med den heklede kanten nederst :)

Marit

14.03.2010 kl.08:45

Fine genser, du e jammen flittige ;) kafor ein felling e d?

Strikkepinnen

14.03.2010 kl.09:18

Marit: Raglan felling Marit

Strikkemari

14.03.2010 kl.09:18

den genseren var jo bare så fin da. Fin måte og bruke opp litt garn på.

matja

14.03.2010 kl.16:17

Den ble kjempefin.Stilig med de heklarutene nederst.Ha en fin dag:)

Anne-Britt

21.03.2010 kl.18:19

Denne genseren var kjempefllott. Flotte farger.