Babysko

Har prøvd meg på noen søte babysko. Handla mønster og garn på nette. Du finner mønster for salg her. Strikkinnom.no
Autumn Border babysko
Ups...  Eg sko jo ikke handle eg.  Eg glemte ut at eg ikke sko handla. Pyttsann... glemte lika fort at eg hadde handla.
: ))

Eg har brukt Labbetuss garn.  Grunnen til det er at internett er raskere en posten.
Pakken med garn er sendt i posten ,mens mønstere kom på pdf fil.
Måtte prøva med ein gång. : ))

Her  er resultatet.

Ca sko str 18

Oppbretta

Takk til deg som leser bloggen min.
Koseligt at du tok deg tid å komma innom..
Er du en av dei som venter på oppdatering på "rote" teppe
Eg love det kommer snart ein liten oppdatering  : )
Ønske deg ei fortsatt fine uke.
KLEM TIL DEG!!!

6 kommentarer

Helene Krosby

02.03.2010 kl.22:03

Hei! Så fin blogg du har (: her må jeg lese mer! Hadde satt pris på en kommentar tilbake :D

Marita <3

02.03.2010 kl.22:05

så søte :)

kommenter gjerne siste innlegget på bloggen min da blir jeg veldig glad<3

<3 martinebugge

02.03.2010 kl.22:05

søte :D

Hobbystua

02.03.2010 kl.22:44

Hei på deg. Dette var artige og fine babysko,,,men du er vel som oss andre når det gjelder å kjøpe garn. Men har aldri handlet garn på nettet før,,kun noen oppskrifter som kommer som en fil. Liker nok best å gå inn i butikken å se og kjenne på garnet først. Er nok litt gammeldags på den måten.

Ja jeg er fortsatt spent på*roteteppet* ditt. Håper du viser mere frem av det snart. Ha en fortsatt fin uke:))

Greta

03.03.2010 kl.09:21

Skikkelige søte babysko. Noe å tenke på til senere.

Garn får ein aldri nok av, trur eg. Men nå skal eg ikkje kjøpe mer på noen månader, utenom viss eg får oppdrag til eit garn eg ikkje ahr da.

her kom det sikkert 20 cm med snø etter att eg skrev innlegget i går. Nå er det nok nå. menvi får vel taimot den neste byga også.

ha ein fin dag og kos deg med strikketøyet ditt. klem

farmoringrid

03.03.2010 kl.15:40

Fine babysko. Greit å handle på nettet av og til. Jeg har kjøpt Kauni-garn og bøker på nettet.

Fysjom, nå snør det igjen!!!