Balaklava lue

Balaklava lue som har mangen bruks muligheter.. He,he merkeligt navn.  Det er   Tesha   som har designa denne lua. (Teshas blogg bør du besøke,mye fint der)
Morsom god lue. pga vrangbordstrikkingen passer den til både voksne og barn.
Dette er en lue eg kommer til og strikke fler av. Takk til Tesha som har laga mønstere og deler med oss alle.
Hvis du går inn på bloggen hennes kan du laste ned mønstere. Her

Flere bruks muligheter

Ønsker alle ei fortsatt fin uke.

11 kommentarer

Tesha

16.02.2010 kl.20:04

Hei! TØFT!!!

Takk skal du ha - både for flott eksemplar av "lua mi" og fin-fin "reklame"!

klem te deg og!

Turi

16.02.2010 kl.23:01

Fin hue i ein flott blåfarge!

Hobbystua

16.02.2010 kl.23:04

Heisann!! Knallfin balaklava lue det ble,ser jo nå at den kan varieres og brukes på flere måter på både små og store.Du er flink du til å prøve ut noe nytt i mønster.

Hvordan går det med armene nå??

Ønsker deg en fortsatt fin uke og jeg sender over en klem:))

Greta

16.02.2010 kl.23:16

Stilig lue. Kanskje eg skal lagre den og prøve den ein gong. Veit om ei som kunne trenge ei slik. Mi vennine i Kasakstan. Skal jammen lagre den oppskrift aja. Takk for den.

ha ei super uek videre du også og fortsatt god bedring med armen. Den må vere litt bedre siden du har klart å lage denne

farmoringrid

16.02.2010 kl.23:58

Flott greie du har strikket der, men nå har jeg strikket nok luer for denne vinteren.

matja

17.02.2010 kl.08:04

Tøff lue i flott farge.Kanskje jeg skal strikke noen slike til Romania.Både hals og lue i ett er jo helt supert.Ha en flott uke:)

Siren

17.02.2010 kl.22:15

For en kjempefin blogg du har! Jeg elsker å strikke til baby, og siden jeg nettopp har fått ei lita jente ser jeg at jeg kan hente mye inspirasjon fra bloggen din til fremtidige prosjekter:) Legger deg til på blogglisten min! Ha en fortsatt fin kveld:)

Ellen.

18.02.2010 kl.23:19

Heisan. Så fin lue. Så god og varm ut. Ikke rart du ligger på 6 plass på de pluss 40. Mye å lære her.

Ha en riktig god natt:)

Klem,Ellen.

hestiaverden

20.02.2010 kl.00:31

Denne må jeg prøve! Flott at den kan brukes på flere måter.

Håper du får en fin lørdag

-klem-

ruta

21.02.2010 kl.14:52

Disse luene er jo super til denne vinteren vi har hatt i år. :))

26.10.2011 kl.00:15

Jeg skulle gjerne hatt 3 sånne jeg....

47, Gjesdal

Hei, og velkommen til hobbybloggen min. Skudenesjenta så bur på Ålgård.Driver på med en del håndarbeid .Har to flotte unger. Jente og Gutt. Jeg har også en fantastisk kjæreste og venn JAN.