Storesøster topp

Heisann!! Nå er det sannelig helg igjen.
Har ikke vært så flink med oppdateringer på bloggen min. Rett å slett for eg har ikke hatt noge og vise fram.
Det går treigt fremøve for tiå. Slite med vonde armar.
For ei tid tilbake strikka eg ein lillesøsterkjole.  ( vil du se den trykk her)
Nå har eg tatt utgangspunkt i samme mønster.
Med noen justeringer og et heilt anna garn. Har eg nå strikka Storesøster topp.
Eg har fått brukt opp Alize garnet mitt. Hadde et nøste med 100g igjen. Det blei litt for lite. Derfor har eg brukt Funny garn farge 1012. Nede og rundt armåpningane.

Storesøster topp ca str 5 år

Toppen er strikket i Alize garn ( Kjøpte i tyrkia)
Funny  fra Sandnesgarn er brukt som effektgarn.

Til sist, vil eg atter ein gang sei tusen hjertelig takk for mången fine kommentarer.
Takk for at du har vært innom bloggen min og kikka
.
Eg blir ganske så overvelda, når eg ser eg har 837 forskjellige leserar på den sista ukå.
Ønske dokke adle ei super duper helg ; )

.

6 kommentarer

Greta

12.02.2010 kl.20:46

så fin den vart da. du er så kreativ og får til mye. Skikkelig søt topp.

Så synd med armene dine da, så må du vere forsiktig. Kan ikkje risikere at du må legge vekk pinnen helt for lang tid.

Pass på deg selv og finn deg ei god bok eller noe anna ei stund. du kommer sterkt tilbake vet du

Hanne

13.02.2010 kl.14:36

Disse kjolene er så søte. Nå satt du meg på en ide. Disse er jo fine barselsgaver :) Ønsker deg ei riktig god helg :)

Hobbystua

13.02.2010 kl.19:51

Hei på deg:) Helt nydelig var denne også,,og hvit og delikat med artig pyntekant. Men vonde armer kommer vel av både jobb og mye strikking kanskje? Ja du får ta det litt pent,,men sikkert lettere sagt en gjort,,,,,pinnene frister sikkert også.

Håper du får en fin helg og ikke overanstreng armene.

Klem fra Marianne:))

Anne-Britt

14.02.2010 kl.17:13

Nydelig kjole, og så håper jeg at armene snart blir bedre.

Tesha

15.02.2010 kl.18:17

For nåken skjønne barnaplagg du har laga i det sista! Både storesøster-toppen og nøstebarnkjolen va heilt herlige!
bli med på topplista mi. http://marleneny.blogg.no/1266240418_vil_du_bli_med_p_topp.html#comment