Turkis Nøstebarn-kjole

Nå har eg strikka ennå ein kjole.
Denne har eg strikka etter mønster frå : Strikk til nøstebarn boka.

Har brukt Rubin superwash.
 3 nøster,måtte åpne det 4. for å hekle rundt halsen i turkis + 2 turkis multifarga.
Pinne 3,5
str 2 år.

Ønske alle ein fin ny uke. Takk for at du brukte av di tid her inne hos meg. Hjertelig takk for tidligere kommentarer.
Fortsatt sette eg stor pris på kommentarer i kommentarfelte. ; ))

9 kommentarer

Greta

07.02.2010 kl.11:33

Stilig kjole. Tror nok at dei fleste av oppskriftene til nøstebarn vert finare i anna garn. Eg er ingen fann av deira eige garn, men det er jo sjølvsagt ei smaksak.

Kjolen vart veldig søt den, syns eg. Kven skal få denne da?

Ha ei strålandes ny uke vennen

elins strikkeri

07.02.2010 kl.15:05

Skikkelig flott kjole du har laga, veldig fin i dei fargane!! Ha ein fin søndag:))

Astrid

07.02.2010 kl.20:14

Du e bara ein racer med strikkepinnar!! Nå må eg setta opp dampen eg og! Ha en flott uke!

ruta

07.02.2010 kl.21:02

Så fin kjolen var. De er enda finere på disse kjolene.

Du som er så flink med bloggen

Kan jeg følge bloggen din fra blogspot ?

klem fra meg. :))

Turi

07.02.2010 kl.21:24

Nydeleg kjole!

Hobbystua

08.02.2010 kl.11:25

Heisann!! Flott kjole igjen fra deg,,fargene var lekre også. Er snart farlig å se her hos deg,,hihi,,du frister meg med så mye flott nå. Denne kjolen var helt i min smak da.

Ellers så må du ha en riktig fin uke og jeg tenker du har noe fint på pinnene alt:-))

Hanne

10.02.2010 kl.09:33

Nydelig med blå barnekjole :D

rosablonder

11.02.2010 kl.12:22

Aww, den var koselig!

13.02.2010 kl.21:43

Denne var nusselig. En evighet siden jeg har vært på bloggen, så no må jeg få lagt inn noen nye bilder av det jeg strikket i 2009.