Rullesokker igjen...

Det går i sokkar for tiå.Multigarn florere det av i butikkane . Nå va det silja sitt multigarn så måtte prøvast.
Har brukt to multifargar. Lilla og lilla med grønt og oransje.
Silja er et av mine favoritt garn til sokkar. utrolig mange farger å velga i se her
Rullesokkene er det Løven 9  på trådsnella som har gitt meg oppskrift på. Hun har lagt den ut på bloggen sin.Den finner du  her

rullesokker i silja multigarn

8 kommentarer

Hobbystua

08.11.2009 kl.16:34

Hallo! Flotte rullesokker du har strikket,og enig i at garnet er flott til dette bruket. Sokker er jo artig og strikke,og supre gaver å gi bort. Alltids noen som trenger å få noe varmt på bena. Ha en fortsatt fin søndag:-)) takker for koselige tilbakemeldinger fra deg også.

Greta

08.11.2009 kl.17:49

Supre sokker. Er ei stund siden eg har strikka sokker i silja, men det er eit garn eg til stadigheit vender tilbake til. Syns det er eit utrulig anvedelig tl det meste.

Desse sokkene såg megatøffe ut. sånne må eg berre få strikka når eg igjen kan lage til lageret mitt

ha ei super uke.

Hanne

08.11.2009 kl.20:29

Så fine sokker du har strikket :) Det er så stilig å vise frem sokkene på en slik tresokk.

Turi

08.11.2009 kl.21:09

Flotte læste!

matja

09.11.2009 kl.08:56

Knalltøffe sokker.Spennende med flerfarget garn.Ha en fin dag:)

Ruth Synøve

09.11.2009 kl.19:57

Tøffe sokker. :D

Loppelill

11.11.2009 kl.10:32

Så flotte sokker!!

Monai

17.11.2009 kl.21:35

Så tøffe sokker.Du har alltid så mye fint på bloggen din.