Sokker

Lite så skjer for tiå....
Har strikka sokker.
Kjøpte noe garn på strikkinnom  .
For ei go stund siå. Det har barra blitt liggande . Nå va det på tiå at det blei forvandla til noge anna . Navne på garnet er LANA GROSSA.
Mønstere til sokkene fant eg i Dalegarn sitt hefte nr 179. Strikka på pinne nr 3
Til effektgarn oppe har eg brukt litt av det Anne Line (min datter )Kjøpte i Tyrkia.

sokker fra dalegarn hefte nr179

sokker fra dalegarnhefte nr 179 oppdratt

Takk for at du tok deg tid å komma på besøk i bloggen min , Koseligt.
 Ønske deg  Ei Knall Fine Helg.
KOSA DEG.........

7 kommentarer

Turi

07.08.2009 kl.20:36

Stilige læste!

farmoringrid

08.08.2009 kl.00:08

Flotte sokker. Takk, den oppskriften skal jeg finne!!Ha en fin held du også. Jeg er i Farsund nå og har hatt fin sol i går og i dag, men så lover de ikke så godt. Ja,ja,

elins strikkeri

08.08.2009 kl.00:58

Wow så flotte sokker, ha ei god heg

ruta

08.08.2009 kl.09:18

Sokkene er helt supre. Feminin kant, du er god på sokker også du. Ha en fin lørdag. c,")

Marit

09.08.2009 kl.08:40

Det var veldig fint mønster på de sokkene. De likte jeg. Ser stadig nye sokker jeg har lyst til å strikke, men da måtte jeg hatt like mange armpar som du skrev om tidligere her :D Det er jo så mye morsomt en skulle ha gjort på håndarbeidsfronten!Og det lappeteppet ditt blir skikkelig stilig! Ha en fortsatt god helg, her regner det idag så kanskje det blir en tur på syrommet!

Greta

10.08.2009 kl.23:49

kjempefine sokker. Har strikka litt sokker eg også den siste uka, men berre ehilt enkle. Må til med litt mønster att skjønner eg. Desse var virkelig fine

Loppelill

13.08.2009 kl.10:10

Det var flotte sokker!