Korte sokker

Har strikka et par korte sokker. Er ikke helt sikker om det er Opal eller On-line garn eg har brukt. Lenge ,lenge siden eg kjøpte dette garnet, mage bandet var borte vekk. Har brukt  pinne 2,5 .
Begynte egentlig med et hull mønster,men mønstere kom så skrekkeligt dårligt frem med dette garnet . Rekka like gått opp og begynte på ny.
Syns ikke alltid det er så enkelt å få 2  like sokker med sånne garn som lager mønster selv.
Denne gang klarte eg det fint etter 3. forsøk.

Ønsker alle mine venner og lesere en fin ny uke.

korte sokker

8 kommentarer

Turi

29.03.2009 kl.22:20

Fine læste. Veldig kjekt å spøte med slikt garn, syns ikkje at det gjere nåke at dei blir ulike.

Hobbystua

29.03.2009 kl.23:42

Flotte sokker du har strikket.Men hvordan fikk du til å få dem like i mønsteret på slikt garn da?? Men det gjør jo ikke noe om dem blir ulike heller i et slikt artig fargerikt garn.Ha en fin uke som kommer du også:-))

Trulte H

30.03.2009 kl.09:11

Fine sokker. (Og jeg også MÅ ha par like, så forstår at det måtte være veldig problematisk med det garnet der.)

Greta

30.03.2009 kl.10:00

Stilige sokker. Eg syns det er tøft at dei ikkje er heilt like. I enklete garn er det heilt umulig å få dei lik i alle fall om du må bruke to nøster. Eg syns rett og slett det er litt av vitsen, at dei ikkje skal vere like. Men, heldivsi er vi forskjellige her i verden. Fine var dei i alle fall

Loppelill

30.03.2009 kl.13:41

Så fine de var.

Anne-Irene

30.03.2009 kl.16:06

De var fine =) Flink du e! Ha en finfin dag

matja

30.03.2009 kl.22:04

Kjempeflotte sokker.Synes det er kuult at de er litt forskjellig,så det pleier ikke jeg å bry meg om.Ha en fin kveld:)

ruta

01.04.2009 kl.08:06

De var kjempefine, men det er vel ok med litt ulike også. :-)