Ny måte å strikke sokker på

Denne overskriften var det AinaG som hadde på trådsnella. Se her
Når eg såg det.  Sa det PLING....  GO IDE 
Fin måte å få vekk rester på.
Nå vett ikke eg om eg og AinaG har gjort det helt på samme måte. For eg har bare sett på bilde hennes hvordan det kan gjøres, og strikka ut fra det.

Stripene på foten blei ikke heilt like ,He,he mangla 4 omg rødt garn.
Pytt,pytt restegarnsokker

Her er et bilde av sokke skafte. Mangen tråder å feste.

11 kommentarer

Turi

25.01.2009 kl.18:07

Dei vart veldig fine. Det gjere ingenting om dei ikkje vart heilt like. Eg har nokre par med ulik farge på tåa.

matja

25.01.2009 kl.18:12

Knalltøffe sokker.Det gjør ingenting at det er litt forskjell på de.Ha en fin kveld:)

Ruth Synøve

25.01.2009 kl.18:38

Orginale sokker. Og som du sier, genial måte å få brukt opp restegarn på. :)

Greta

25.01.2009 kl.19:50

Glupe sokker. Litt spesielle. Har funne ut kva eg skal gjere med mitt restegarn. Eg skal ta det med i dei to barnehagane eghar jobba i når eg skal på besøk dit. Dei trenger tråd til veving.Sokkene dine vart i alle fall fargerike og fine. Heilt lik gjør jo ingen ting. Det vert jo sjelden sokker av melert sokkegarn heller.ha ei flott uke

Hannesol

25.01.2009 kl.22:37

Så artig med litt annerledes sokker , skikkelig tøffe ble de!

Anne-Irene

25.01.2009 kl.22:46

Så stilige sokker :DDe likte eg skikkelig godt

Anne Line

26.01.2009 kl.02:37

De ble kjempe fine!Nå er jeg tilbake i sør. God natt!

Hobbystua

26.01.2009 kl.14:19

Det var en artig variant med sokkestrikkingen,,ja der kan en få brukt masse restegarn.At du mangler et par omganger gjør da ingen tingen.Ha en riktig så fin og en kreativ uke:))

aud47

26.01.2009 kl.23:35

SV:hei hei.... ja klart

vi skal ha avtale om pjoning... jeg skal nok minne deg på det:-) Det er lett bare luftmasker inne i luftmasker.... ja ja jeg klarer vel ikke forklare deg,men mye enklere enn du sikkert tror. Jeg skal lære torpvotten jeg om 1 ukes tid gleder meg.... kunne ha tenkt meg og lært kontstrikking jeg da.....ellers syns jeg de sokkene her var gørrtøffe....har ikke tenkt på at jeg kunne gjordt det slik ... ha ei god natt og en fin dag i morgen.

Anne-Britt

27.01.2009 kl.20:18

Så stilige da. Morsomt med noe som ikke er helt likt det alle andre har. Masse flott du har strikket.

Synnøve

27.01.2009 kl.23:53

Hei! For at vi skal kunne dele enda mer av vår strikkeglede har jeg nylig opprettet en nettside, www.strikkeportalen.no, hvor du som blogger kan tipse andre om bloggpostene du legger ut. Du strikker jo så mye fint og jeg må takke for all inspirasjon! Jeg håper at mange vil bruke portalen slik at enda flere får glede av din blogg. Hilsen Synnøve