Dominosokker

Tjohei.....Stålt som ein hane .
Tenk eg fekk det til.
Denne oppskrifta har eg sikkla på lenge, det såg så skrekkelig avansert og vanskeligt ut.
Faktisk så er oppskriftene møye vanskligere når du lese dei uten garn i hendene.
Har du pinner og garn i hendene, oppskriften foran deg + gått mot ,så går det meste bra.

Måtte legga det vekk flere ganger. Blei rett å slett dritt leie ei stund. : )))))
Men..... Når sokk 1 var ferdig og hviste hvordan eg sko jer på sokk 2, gikk det ganske så møye lettere. ; )

oppskriften fant eg her

dominosokker

4 kommentarer

matja

01.01.2009 kl.13:40

Utrolig flotte sokker.Du er kjempeflink.Med min tålmodighet,så hadde de nok "gått i veggen" av ren frustrasjon:)Ha en fin dag og et godt nyttår:)

Greta

01.01.2009 kl.13:51

Skikkelig tøffe. Har sett på ei slik oppskrift en gang, eller prøvd å forstå, men har gitt opp. Slike vanskelige oppskrifter er ikkje for meg.Da eg lærte meg å strikke, sat eg hos bestemor(mormor) og såg kva ho gjorde og ho sa kva eg skulle gjere når eg ikkje såg det på det ho gjorde. Fikk det inn på den måten.Oppskrifter kan vere greie, viss det står lett forklart, men ofte må eg lese dei minst ....ganger før eg skjønner og det irriterer meg. Derfor ser eg på plagga og prøver å lage det utifra det.Er virkelig imponert over alt du får til.du er kjempeflink, vennen.Ha ein fortsatt super dag

aud47

01.01.2009 kl.23:06

Hei ,utrolig hvor mye fint du har laget... det var noen fine tøffler/sokker du har laget.... det er moro og lese og se hva andre får til ,blir veldig inspirasjon også... takk for det... ha ett godt nytt år..og ei god natt

Turi

02.01.2009 kl.20:07

Godt nytt år!Desse vart veldig fine.Sitjeunderlaget er kjempetøft.Du er jammen flink.