Sokker fra boka Varmekilder

Ei heile uka siden forje blogg.
Nå må eg legga ut noe her.
Har strikka rutesokker "Gunn" fra boka Varmekilder.
Oppe i oppleggskanten har eg snodd kant.

Snodd kant : Legg opp alle m på èn pinne.
Strikk vekselvis med  de tre fargene.For hver maske hentes den bakerste tråden frem nedenfra og strikkes vridd vr.
Tråden blir da liggende på skrå og dekker oppleggsmasken.

Ser du nøye på bilde så sier eg bare finn  FEM FEIL. : ))
Jada,  eg vett eg har bomma litt på mønstere,men jere det noge. Ingen barn er like heller.
Du må tro eg blei irreterte .Når eg hadde tåen igjen på siste sokken og fant ut at eg hadde forskjøve mønstere .
Eg vett eg har gjort feil og ser det knall gått,men ingen andre her i huse såg det.
Schitt la gå. gidde ikke rekka opp.

: )))))
rutesokker fra varmekilder

Legger ut bilde av Magiske tøfler eg har strikka i helga.
Brukte Safirgarn pinne nr 5

magiske tfler

4 kommentarer

Marit

01.09.2008 kl.16:40

Nå har jeg sett og sett, og jeg har lest kommentarene på Trådsnella om feilen, men likevel klarer jeg ikke å finne den! Så bare blås idet, sokkene er fine de!
:-)

Maj

14.09.2008 kl.18:56

Jeg klarer heller ikke å se noen feil på disse sokkene.De var skikkelig flotte, jeg er veldig glad i blått.Rullesokkene var også kjempestilige.

Greta

05.10.2008 kl.17:36

Kva er magiske tøfler?

Grete

08.07.2009 kl.00:36

Helt tilfeldig havna jeg her. Jeg trodde først at du mente det var fem feil i oppskriften, for det kan skje like lett som å strikke fem feil! Hvis du har fem feil på Gunn-sokkene, er du en innmari nøye strikker, vil jeg påstå.Dette settet er det eneste jeg ikke har strikket selv, det er Gunn som har gjort det. I det siste har jeg lurt på om jeg skal strikke dem, for de er ganske spesielle, synes nå jeg.Vennlig hilsen Grete Letting