Bestemor-ruteveske prosjekte mitt ferdig.

Der var alle 84 rutene ferdig hekla og sydd sammen.
Ja,nå er eg ferdige med ruteprosjektet mitt. Til og med fòr i vesken/Nette
Va ganske så skeptisk en periode,va ikke helt fornøyd.
Det ferdige resultatet blei eg kjempe fornøyd med,så her forandre meiningane fort. : ))
Dette er den første vesken eg har fòret.
Fòret er ett putetrekk kjøpt på sparkjøp. Ka jere me ikke for å gjøre det enkelt. Lige ikke symaskin eg vettdu. ; )
Putetrekket var akkorat rette størrelsen til vesken ,så eg har ikke en gang brukt saks. Vrengte trekke å sydde det inn i vesken. Kan det bli enklare.

Har brukt bomull sport garn.
cimg0552

cimg0551

4 kommentarer

si-do

09.07.2008 kl.00:22

Veska blei kjempe stilig. Du er vel i gang med neste prosjekt tenker jeg:)

livm

14.07.2008 kl.22:02

Veska di ble knall fin! Jeg likte så godt fargene du hadde benyttet, og at du hadde laget alle rutene like. Flott!!Lykke til med sokkene, de blir flotte!

min lille håndarbeidsblogg

30.05.2011 kl.14:36

åå, rålekker veske. Har du funnet oppskrift noe sted? eller er det egendesign?

Strikkepinnen

30.05.2011 kl.17:25

min lille håndarbeidsblogg: Åjsann.. Oppskrift? Ja eg har brukt oppskrift. Oppskriften sto i et eller anna ukeblad. Dette er så lenge siden. Eg klare ikke huske vilkent ukeblad det var i. Prøve og leite i mønsterene mine, men finner det ikke igjen.Huske eg fekk min oppskrift fra ei håndarbeidsvenn på trådsnella.